رنگ و لایت

ساخت رنگ های زیبا که استایل، رنگ پوست و رنگ چشم شما را به جلوه آورد، تخصص ماست؛ از رنگ‌های همیشه محبوب تا رنگ‌های مد روز.

رنگ‌سازان ما می‌توانند متناسب با نیازهای شما، رنگ سفارشی و شخصی‌سازی شده برای شما بسازند؛ چه برای تقویت رنگ طبیعی موی شما و چه پوشاندن موهای خاکستری شما یا گذاشتن یک رنگ تازه یکدست یا لایت. یک براق کننده مو نیز برای درخشش و شادابی بیشتر موی شما، در دستور کار گنجانده شده است.

از رنگ‌های پررنگ و پر جنب و جوش گرفته تا رنگ‌های پاستلی نرم، ما می‌توانیم به شما در ایجاد رنگ رویایی‌تان کمک کنیم.
امروزه، در مورد رنگ مو، گزینه‌های بسیار متفاوتی برای انتخاب وجود دارد و اغلب نام‌های متعددی برای تکنیک‌های مشابه وجود دارد که ممکن است مشتری به خوبی متوجه تفاوت‌های آنها نباشد، از هایلایت و لولایت و بیبی‌لایت گرفته تا آمبره و بالیاژ. این وظیفه ماست که قبل از رنگ گذاشتن با مشتری صحبت و همفکری کنیم تا بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشد زیرا تکنیک‌های مختلف روی موهایی با رنگ‌ها، طول‌ها و بافت‌های مختلف، متفاوت عمل می‌کنند.
مثلا اینکه مشتری بگوید خواهان بالیاژ است، به این معنی نیست که این روش برای موهای او مناسب است. باید وقت بگذاریم و گزینه‌هایی را که برای دستیابی به ظاهر و رنگ مورد نظر مشتری وجود دارد توضیح دهیم و کمک کنیم تا وی بهترین رنگ، تکنیک و محل قرارگیری را برای نوع موی خاص خود پیدا کند.

 

اساساً در مورد رنگ دو انتخاب وجود دارد:

  • رنگ یکدست و ساده
  • رنگی که با ایجاد لایت‌های تیره‌تر و روشن‌تر بُعد و جلوه پیدا می‌کند.

 

در رنگ کامل (یا تمام رنگ)، یک رنگ ثابت در سراسر مو و از ریشه تا انتهای مو،  بدون لایت و بعد استفاده می شود.

هر تار موی شما از ریشه گرفته تا نوک مو،  توسط رنگ‌کاران ما با رنگی عمیق، غنی و یکدست پوشانده می‌شود.

با دریافت روتوش مو در هر ۳ تا ۴ هفته، می‌توانید رنگ خود را روشن و زیبا نگه دارید. استفاده از  یک محصول حالت دهنده عمیق  ضمن روتوش، موهای شما را ابریشمی و قوی نگه می‌دارد.

رنگ لایت یا دارای بعد، به این معنی است که با تضاد سایه‌های تیره‌تر یا سایه‌های روشن‌تر یا هایلایت‌ها، به مو، جلوه و بعد می‌دهیم. این بعد و جلوه با ایجاد تضاد رنگ روشن و تیره به وجود می‌آید، مثلا با افزودن امواج رنگ موی روشن‌تر به موهای تیره طبیعی، یا سایه‌های رنگ تیره تر به موهای روشن تر.

میزان تضاد ایجاد شده با لایت، از موهایی دارای کنتراست ظریف و کم رنگ تا موهایی با تضادهای پررنگ و قوی متغیر است.

لایت را می‌توان از طریق چندین تکنیک از جمله هایلایت، بالیاژ، آمبره، ذوب رنگ و سایر فرآیندها به دست آورد.

وظیفه ما به عنوان یک رنگ‌شناس و متخصص، این است که تکنیکی را انتخاب کنیم که با رنگ، طول و بافت موی مشتری و حتی رنگ پوست او بهترین همخوانی را داشته باشد تا بهترین نتیجه عاید شود.

همچنین وظیفه ماست که موهای مشتری خود را به طور کامل تجزیه و تحلیل کنیم و قبل از ایجاد رنگ و ظاهر مورد نظر او، تعیین کنیم که آیا نیازی به اصلاح رنگ وجود دارد یا خیر. در بسیاری از موارد، مشتریان جدیدی که برای دریافت خدمات رنگ مراجعه می‌کنند، قبل از اینکه رویای رنگی آنها محقق شود، نیاز به خدمات اصلاحی مو دارند.

امروزه ما می‌توانیم به کمک یک فناوری نوآورانه، رنگی برای مشتری بگذاریم که دارای ۶۳ درصد درخشش بیشتر، دو برابر مقاومت بیشتر در برابر محو شدن و سه برابر شدت رنگ بیشتر است و می‌تواند جلوه‌های رنگین‌کمانی و هولوگرافیک در رنگ مو ایجاد کند که با نور تغییر و حرکت می کنند. ما می‌توانیم با رنگ تقویت شده و درخشندگی واضح برای موهای مشتری خود، او را به ظاهری تماشایی و خیره‌کننده برسانیم.