براشینگ

مهمان کردن خودمان به قدری تفاوت و تغییر با یک براشینگ‌ (حالت دادن مو با برس و ابزارهای حرارتی) و دیدن خودمان با یک ظاهر متفاوت و با موهای‌خوش‌حالت در یک مدل موی شیک و برازنده، یکی از خواستنی‌های خوشایند ماست که دست کم در مناسبت‌های مهمی همچون عروسی‌ها، این هدیه را به خودمان می‌دهیم.

 

اما همانطور که می‌دانید استفاده زیاد و غیر محافظت شده  از ابزارهای براشینگ که با حرارت به مو حالت می‌دهند مثل سشوار و اتوی صاف و اتوی فر، برای مو مضر است و موجب خشکی و شکنندگی آن می‌شود بنابراین مهم است که از این ابزارها به گونه‌ای استفاده کنید که بتوانید با کمترین حرارت به موهای خود مدل دهید.

 

به همین جهت ما در این سالن زیبایی، از ابزاری با کیفیت و کارایی سالنی استفاده می‌کنیم تا حرارت وسیله‌ها قابل تنظیم بوده و قابلیت پخش بالا داشته باشد تا بتوانیم از حرارت به صورت حساب شده و در حد نیاز نوع موی شما و مدل انتخابی شما استفاده کنیم.

 

میزان حرارت لازم برای موهای شما بسته به ضخامت و بافت موی شما متغیر است به عنوان مثال، موهای بلوند یا به طور طبیعی مجعد با دمای بسیار پایین‌تری نسبت به سایر انواع موها حالت می‌گیرند.

 

قبل از شروع به استفاده از وسایل حرارتی  با یک حوله، موهای شما را تا حدودی خشک می‌کنیم تا حرارت نورد نیاز مو به حداقل برسد. همچنین با سریع انجام دادن کار نیز از زمان در معرض حرارت بودن موهای شما می‌کاهیم. با وجود تمام اینها، پیش از شروع براشینگ، موها را به موادی که از آنها در برابر حرارت، محافظت می‌کنند، آغشته می‌کنیم( درست همانطور که قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، برای محافظت از پوست خود ضد آفتاب می‌زنیم).

 

قبل از مراجعه برای براشینگ با استفاده از شامپو و نرم کننده‌ای که برای آبرسانی و تقویت موها طراحی شده است، به کاهش آسیب در کوتیکول‌های موی خود کمک کنید.

 

حتی جنس وسیله‌ها و اینکه مثلا از سرامیک، تورمالین یا تیتانیوم باشند خود موردی است که از سوی آرایشگر مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

انتخاب مدل مو با توجه به جنس و بافت مو و فرم صورت شما یکی دیگر از مهارت‌های کارشناسان براشینگ ماست. چیزی به عنوان موی بد وجود ندارد نکته در انتخاب یک استایلیست ماهر است که مدل و نحوه حالت‌دهی مناسب موی شما را تشخیص دهد و به خوبی اجرا کند.

 

ما طیف گسترده‌ای از خدمات خلاقانه آرایش مو را متناسب با سبک و ترجیحات شما ارائه می‌دهیم تا از حس و تجربه یک ظاهر شگفت‌انگیز لذت ببرید.