پوست و زیبایی

خدمات زیبایی پوست، طیف وسیعی از انواع خدمات غیر تهاجمی از آبرسانی و تقویت پوست تا پاکسازی و لایه‌برداری آن گرفته تا اقدامات تهاجمی‌تر مثل برخی انواع لیفت و تزریق ژل و بوتاکس را در برمی‌گیرد.

پاکسازی عمیق منافذ، لایه برداری، بخور، ماسک و ماساژ‌درمانی ، برخی از اولیه‌ترین خدمات زیبایی پوست هستند.

در سالن‌های زیبایی حرفه‌ای از انواع لایه برداری برای مراقبت از پوست استفاده می‌شود از جمله  لایه‌برداری شیمیایی. در این روش محلول‌های لایه‌بردار ضمن لایه‌برداری از پوست، آن را سفت و شفاف می‌کنند.

میکرودرم ابریژن، یک درمان لایه‌برداری  دیگر است که خطوط ریز، رنگدانه ها، اسکارهای آکنه، منافذ بزرگ شده و رنگ غیر یکدست پوست را کاهش می‌دهد. اما پیش از هر چیز باید گفت که مراقبت از پوست و حفظ سلامت و شادابی آن اولین قدم در زیبایی پوست است‌.

 

آبرسانی پوست (HydraFacial) برای انواع پوست عالی است، نه تنها در بهبود سلامت کلی پوست بسیار موثر است، بلکه برای رفع خطوط و چین و چروک، منافذ بزرگ شده، کشسانی و استحکام پوست و موارد دیگر بسیار عالی است.

با این روش می‌توانید پوست را تمیز، لایه‌برداری و آبرسانی کنید و در عین حال از سرم‌های فوق العاده غنی از آنتی اکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک استفاده کنید.

آنتی اکسیدان‌ها به ویژگی‌های دفاعی و ترمیم کننده خود شناخته شده‌اند. هنگامی که آنتی اکسیدان‌ها روی پوست اعمال می‌شوند، سلولها را تقویت می‌کنند و با بازسازی پوست، از سلول‌ها محافظت کرده و عملکرد آنها را تقویت می‌کنند.

پپتیدها باعث تقویت کلاژن و تولید الاستیک می‌شوند که به کاهشدیده شدن چین و چروک کمک می‌کند. اسیدهیالورونیک پوست را حجیم کرده و عمیقاً آبرسانی می کند. همه اینها با هم پوستی درخشان را برای شما به ارمغان می‌آورند که ظاهر و حسی عالی ایجاد می‌کنند.

مینی فیشال، یک درمان پاکسازی سریع است که پوست شما را شاداب و تازه می‌کند.

یک بسته درمانی برای پوستهای دارای آکنه ملتهب و غیر ملتهب می‌تواند شامل لایه‌برداری برای از بین بردن جوش های سر سیاه و درمان لکه‌ها  و تاباندن موج فرکانس بالا برای کشتن باکتری‌ها و کمک به بهبود و ترمیم پوست شما باشد.

روش‌های تهاجمی متنوعی برای جوانسازی پوست وجود دارد اما Medilift™، روشی غیر تهاجمی است که پیری، افتادگی و چین و چروک پوست را بهبود می‌بخشد. این درمان باعث تحریک و تقویت عضلات می‌شود و به نفوذ محصول زیبایی مورد استفاده و تولید کلاژن کمک می‌کند.

 

از نور درمانی می‌توان برای درمان آکنه و جوانسازی

پوست استفاده کرد. این روش تولید کلاژن را افزایش می دهد و منافذ بزرگ شده را سفت می‌کند. موجب بهبود  رنگدانه‌ها و خطوط و چین و چروک صورت می‌شود.

درناژ لنفاوی روشی است که پوست را از مواد زائد و سموم پاک می کند و تورم، کبودی، احتباس آب و سلولیت را کاهش می‌دهد. این روش درد ناشی از فشار سینوسی را تسکین می‌دهد و گردش خون را افزایش می‌دهد. این درمان خاصیت ارتجاعی و رنگ پوست را بهبود می‌بخشد و همچنین ظاهر پف و سیاهی دور چشم را کاهش می دهد و …

خدمات مربوط به زیبایی پوست بسیار متنوع است که ما در اینجا تنها به تعداد محدودی از آنها اشاره کردیم. شما می‌توانید دریافت خدمات زیبایی پوست را از یک بسته خدمات زیبایی ساده شروع کنید که شامل پاکسازی، تقویت و مرطوب کردن پوست با محصولاتی است که به جهت داشتن پایه مواد معدنی، منافذ شما را مسدود نمی‌کنند.